19 Nisan 2011 Salı

Üniversiteden Nefret Etme Sebepleri No:1

Malum vizeler filan bitmiş, gireceği kadar da girmiş canım sıkkın. Notlar açıklanıyor,millet memlektinde biz bi grup öyle derse giriyoruz, hava kapalı yağmurlu, hani anlatamam ortamın sıkıcılığını. Sıcacık yatağından kalkıp okula gitmek istemiyorum, etraf açıklık alabildiğine rüzgar filan. Bütün bunlar yetmezmiş gibi birde sabahın köründe en çekilmez hocalardan birinin dersi var.

Adamı bir gece evvel rüyamda gördüm, böyle bi hastane koridoru tarzı yerde beni kovalıyor, yakalayamadı bu baya en sonunda silahı çekip omzumdan vurdu düştüm yakalandım. Düşün artık adamın bende ki etkisini öyle böyle değil. Sınıfa girip "ben Amerika'dayken" diye Şener Şen tiplemesi var ya aynı o tarzda "ben Vircinya'dayken" muhabbeti yapıyor adam. Hani adama "Atma Ziyaaaa" diyesim geliyor o kadar. Bi gün kafam atarsa şu muhabbet gerçekleşecek cidden;

Neyse, derste başka şeylere yoğunlaşıyorum en önde pek muhabbetim olmasada gördüğüm duyduğum kadarıyla neşeli, böyle kafa bi eleman önde hiç haz etmediğim sevimsiz suratsız bi kızla tartışıyor. Dikkatimi komple oraya verdim dinliyorum. Neyse bu arada sessiz atışmalar oluyor, doğru konuş filan diye konuya tam hakim değilim. Dersin sonuna kadar geçen sürede böyle "noluyo lan orda?" modunda izlediğimden pek bişey olmadı. Bu araya bi anı daha sıkıştırayım;

Vizelerden önce son klasik mekanik dersi. Hoca hani hazırlıklı olalım diye soru çözdürüyo. Benim yurttan eski oda arkadaşım kalktı çözecek soruyu. Arada bir takılarak bişeyler yazıyo tahtaya az evvel dediğim o sevimsiz o itici kız her iki formülde bir atlıyo "Yanlış yoldan gidiyosun İsmail" diye. Bide söyleyiş tarzı o kadar rahatsız edici böyle "hah gerizekalı, öyle mi olur o?" der gibi artık ben rahatsız oldum "bi sus be kızım bırak yapsın sanane" diyecektim ki sınıfta hoca var diye aklıma geliyo. En sonunda -bizim elemanda çabuk atara gelir- fırlattı tebeşiri buna al kalk kendin yap diye tavrı koydu geçti oturdu. Hocada bi sinir tabi sınıfı filan terketti gitti. O kızda sanki hiçbişey olmamış gibi hayatına devam etti. Lan ne sinir oldum ama.

Neyse ilk anlattığım mevzuya geleyim. Hoca dersimiz bitmiştir yarın görüşürüz dedi ve bu ikilinin sesi yükseldi. Beyinsiz, gerizekalı vs vs havada uçuşuyo görmen lazım. Öyle arkada oturduğum yerden izliyorum hayretler içinde. Çocuğa karşı genel bi tavrı varmış zaten bu kızın, çocukta o tavırları biriktir biriktir en sonunda patlamış. Mevzuyu bilmiyorum tabi hala, eleman kıza "herkes seni biliyo, sen busun işte" filan diye atarlanıyo, kız erkekliğini sorguluyo oğlanın. Çocuk tam el kaldırcak, bizim eleman İsmail araya girdi. "Sakin ol, boşver" filan. Çocuk durdu "bak geçen bu çocuğada yaptın aynı şeyi, yapma böyle gerzeklikler" dedi. Kız "ne yapmışım" deyince İsmail'in şartel bi attı. Bu sefer ben İsmail'in kolunda kızı dövmesin diye tutuyorum. Ama nasıl gülesim var az evvel ortamı sakinleştirmekle mükellef çocuk bir anda atara geldi kıza girecek. Ayıp olacak mevzu benim olmayınca rahatım tabi. Kız artık sinirden ağlamalar filan diyecek laf bulamayınca çocuğun fiziki görüntüsünden doğru "şişko, dombili" filan liseliye bağladı. Hatta ilkokula düştü seviye. Nasıl utanıyorum ben. Ama bir yandan da olayın komikliğine gülüyorum.
resimde gördüğün yerin sol tarafında cereyan ediyor olay!

Ortam biraz yatıştı. Bu iki oğlan çıktı gitti fakülteden. Kız hala atarlı. "Gidicem, hocaya söylücem" filan diyo. Dedim eyvah eyvah baya lisedeyiz sanıyo bu kız kendini. Seviye eksilere geçti hızla iniyo. Dedim müdür falan bul ona şikayet et bari. Lan üniversite bura. Kişisel mevzun var koskoca doçenti, profesörü mü karıştırcan. Ne bekliyosa artık. Hoca hadi öpüşün barışın diye de yollamaz ki eve. Sevgilisini arıyo kız dövdürtcem diyo. Lan üniversite bura diyorum ya nolur yapma ya utandım lise günlerim geldi. Kapıya inen çakallar filan, hayattan bi amacı olmayan tipler. Meslek lisesi, Anadolu lisesine baskın mı yapıyo amk?.

Neyse olayı öğrendim. Kız demişki derste "burnunu çekme tiksiniyorum". Çocuk sinüzitmiş, geniz akıntısı var haliyle insanlık hali amk. ama kız öyle bir sahiplenme duygusu var ki, diyorum ya böyle tavır yok hani küçük dağları ben yarattım, büyükler dedemden kalma gibi fakülteyi sahipleniyo kız. http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=1818605

Nasıl salak bir muhabbeti kız nasıl çekmiş nasıl çocuğun burnuna kadar getirmişse artık, ben dedim çağır sevgilini karşısında benide bulur diye tabi içimden =D. Bu kız insanlık edip selam verdiğimde başını öne eğip suratsız suratsız yanımdan geçen biri, niye böyle dediğimde de sevgilisi izin vermiyo erkeklerle konuşmasına diye savunma geliyo bana. Lan hangi çağdayız be kansere çare bulunuyo, AIDS'in bile çaresi yolda. Allah'ın selamını veriyoruz, selam verince asılıyormuşuz gibi muamele filan görüyoruz.

Anıyı anlattım ama burda olsan çevrilcek geyiklerin haddi hesabı olmazdı. Velhasıl kelam asıl anlatmak istediğim tamam bölüm üniversite sınavında barajı geçince çok rahat girilebilecek bir bölüm. Diğer fakültelere ve bölümlere nazaran seçilmişlerin en gerizekalısı biziz desek çok gocunmam açıkçası çünkü hiç inkar etmedim. Ama böylesine okunması çok zor görülen bir bölümü fazla tökezlemeden 3. sınıfa kadar getiriyorsan biraz zeka parıltısı olması lazım insanda. Alt sınıflara bakıyorum onlar bizden de salak. Bugün bu muhabbete de tanık olunca eyvahlar olsun dedim üniversite bozdu. Hem de nasıl bozdu, çok bozdu, öyle böyle değil, önünü alamadık çok bozdu.

Bu kız üniversiteyi bitirince çalışmayıp evlencem diyo. Dedikodulara göre sevgilisi de aldatıyomuş filan zaten. Bence bu kızıda bozmuşlar ondan böyle. Böyle tiplerle aynı havayı soluduğuma lanet ediyorum. İyice nefret ettim lan üniversiteden.

Hiç yorum yok: