19 Nisan 2011 Salı

İnanılmaz Evlenme Teklifi...

Facebook filan günlerdir başlıktaki isimle anılan videoya doydu. Kızlar başlıkta yamula yamula yorumlar yazıp paylaşıyolar. Artık görmekten gına geldi. İzlemeyen varsa orjinali şu videonun;

Bide tambılır blog açmış resim koymuş bak böyle böyle oldu diyor. Lan dedim her paylaşan kız arkadaşlarımın videosuna aynı eleştiriyi yazmaktan bıktım. 50 kere paylaşıldı anasını sattığımın. Düşüncem şuydu birader;
"Eğer normal bir Türk kızıysa bu zengin piçinin teklif ettiği kız, arıza çıkarır 3 aydır bana yalan söylüyosun filan diye. Olmaz o iş davulun sesi uzaktan hoş geliyo size. Başınıza gelse kıskançlıktan ölürsünüz" dedim hemen hemen her yorumun altına. Allah razı olsun arkadaşın biri video çekmiş çoğu demek istediğim şeyi anlatmış. Facebooktan paylaşamadım biraz içeriği küfürlü diye =D ;

Hiç yorum yok: