25 Nisan 2011 Pazartesi

umut kaya'yı tanımak.

efenim geçtiğimiz perşembe günü okuldan çıktım arkadaşları aradım nerdesiniz diye, telwedeyiz gel dediler. kalktım gittim telwe ye kapıdan girerken konsere mi geldin diye sordu adam, ne konseri dedim, meğer alt katta umut kaya konseri varmış. yok dedim, üst katta arkadaşlarım var. geçtim içeri. her zamanki klasik telwe işte, eller havaya modunda eğleniyo insanlar. sonra zaman geçti telwe boşaldı, dedik passage a geçelim. çıktık gittik passage a, tıklım tıklım tabi.. zar zor masa bulduk oturduk. dans ettik sohbet muhabbet derken mekan boşaldı. slow müzik çalmaya başladı.. bizde yorgun yorgun oturuyoruz. bi baktım bi hatun tek oturuyo orda, niye tek oturuyo acaba diye düşünürken yanına bi oğlan gitti oturdu. haa arkadaşı varmış heralde dedim. sonra konuşmaya başladılar. hatun fizik öğretmenliğinde okuyorum dedi. dudağını okudum yani, uzaktalardı :D şimdi tanıştılar heralde dedim. slow şarkılar bir bir geçiyo, bu iki insan oturuyo haala.. dedim şunlara bi iyiliğim dokunsun, gittim yanlarına. oğlana dedimki dansa kaldırsana hatunu, ne güzel slow müzik çalıyo.. yok mok dediler sonra kalktılar :D dans ettiler biraz, sonra oturdular, yine konuşmuyolar. gittim yanlarına, zorla kaldırmış gibi oldum ama teşekkür ederim bni kırmadığınız için dedim. biz teşekkür ederiz otursana falan dediler. başladık sohbet etmeye.. niye böyle bişey yaptın dediler, dedim sürekli insanların yanına gidip hadi dans edin diyen biri değilim, sadece çok mesafeli duruyodunuz, bi iyiliğim dokunsun istedim dedim :D ismin ne cart curt, oğlanın ismi seralp. dedim seralp ne güzel geldin tanıştın, ben dedim gidemiyorum hatunun yanına meraba falan diye dedim. ben burda misafirim zaten, yarın istanbula dönücem, bişey kaybetmezdimki dedi. dedim adam haklı.. yan masada oğlanın arkadaşları var, biri geldi yanımıza oturdu. gözleri sürmeli falan bi tip. gözleri sürmeli falan ne kadar korkunç bi tipi var dedim. öyle o ya o dedi.zakkumun solistine benziyo, top falan değil dimi? dedim. koptu önce, yok canım der gibi bi bakış attı :D gözlerine sürme falan çekince benziyo hakkaten falan dedi güldü :D 8 yıllık arkadaşım, 20yaşından beri beraber çalıyoruz dedi.ne çalıyosun bass mı dedim yok elektro dedi. peki bu sürmeli ne çalıyo dedim. solist ya o dedi. neyse sohbet muhabbet güldük eğlendik, dediler biz gidelim. tamam dedim tanıştığımıza memnun oldum, kendine iyi bak bilmemne gittiler.

ertesi gün evdeyim. passage da çıkan bi grup var "set" diye, baya sağlam çalıyolar, bi arkadaş onun videosunu paylaşmış. ki video şu; http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150164971584710&comments izledim video yu, lan dedim bu oğlan birine benziyo, sonra bi baktım, bnm topmu diye sorduğum, sürmeli oğlan şarkı söylüyo :D adam umut kayaymış lan :D bildiğin mor yazma umut kaya :D adama zakkumun solistine benziyo dedim ya nası bi manyaklıktır :D sonra dedim seralp te gitar çalıyorum falan demişti, yoksa yoksa.. :D google a umut kaya seralp falan bişeyler yazdım. çıkan sayfayı gösteriyorum; http://www.myspace.com/128776190 adam umut kayanın gitaristiymiş lan :D rezilliğe bak :D adam gitar çalıyorum, grubumuz var diyo, burda misafirim, yarın istanbula döncem diyo, ben haala anlamıyorum :D hayır umut kaya dinlerim falan ama mevsimler geçerken klibinde hiç böyle bi adam değildi. mor yazma zaten animasyon. nerden biliyim yani? insan söylemezmi seralp? ah seralp ah! rezil ettin beni elaleme :D bundan sonraki ilk konserlerinde de en önden dinlerim artık, bu kadar ayıbın üstüne bi özür diliyim adamdan :D bu arada seralp, niye bilmiyorum ama aklım hala mariachi de, saygılar :D

Hiç yorum yok: