4 Nisan 2011 Pazartesi

şansa bak!

Geçen gün evdeyim, yatakta yatıyorum kucağımda laptop falan.. kapı çaldı, annem geldi karabükten, dedi aşaada çantalar var git al. evde sadece kol gücümden yararlanıyolar zaten anasını satıyım, ne zaman markete gitseler telefon ediyolar, önümüze gel diye.. neyse pijamalarım var üstümde, saçlarımı tepeden toplamışım. nası anlatıyım, hani kızlar yapar, at kuyruğu gibi ama çıkan kısım yuvarlak bi şekilde geri döner tokaya.. hah aynen öyle işte.. ama kulağımın ordan yanlara 2 parça ayrılmış, tokaya sığmamış onlar :) sana caps atıcam snra :) ayağımda çorap falanda yok beyaz spor ayakkabılarımı giydim indim aşaa.. hani bizim evde balkonda rakı içerken yan apartmanda bi hatun gördüm demiştin ya, sanırım oydu, emin değilim.. o binadan 2 hatun çıktı, bnmde gözümde lens falan yok belli belirsiz görüyorum, bana doğru yürüyolar. anasını satıyım artık valizde ne varsa, yerinden oynatmak mümkün değil. kızlar bana yaklaşıyo falan. başımı önüme eğdim son bi iman gücüyle kaldırdım çantayı, tam o anda önümden geçtiler. birinde kot mini etek var, birinde dar kot.. biri sarışın biri esmer.. ben onları gördüm, istemsiz bi şekilde höh deyip yere düşürdüm çantayı. kızlar başladı gülmeye.. hay dedim tipime mi üzüliyim, rezil olduğuma mı üzüliyim.. neyse zar zor çıkardım valizi yukarı, annem arabada omuz çantasını unutmuş, dayım telefon etmiş, dediler çabuk aşağı in dayın geri geliyo.. hasbinallah dedim indim tekrar, bi baktım kızlar bekliyo orda.. neyse başımı önüme eğdim, yürüyorum hızlı hızlı, dayım çift selektör yaktı. tabi bilmeyenler için ( http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=1682918 ) ben elimi kaldırdım geliyorum anlamında, dayım bide korna çaldı.. kızlar bana bakıyo, lan nooldu dedim koşmaya başladım.. bu arada saçı toplu pijamalı halimden daha kötü bişey varsa, o da saçı toplu pijamalı ve koşan halimdir. yani bunu kızların gülme seslerinden çok rahat anladm.. gittim dayımın yanına "annen omuz çantasını unutmuş"dedi, e tamam onu almaya geldim dedim, her zamanki gibi saçımla dalga geçti dayım :) hadi görüşürüz dedi döndü gitti. arkamı bi döndüm hatunlar orda.. toplu saçlarım, pijamalarım ve elimde annemin omuz çantası.. neyse artık dedim başladım yürümeye, kızlar hala bana bakıyo, bişey bulmam lazım.. hemen telefonu çıkardım. bu arada ablamın D900 ünü kullanıyorum artık, kapağı kaydırdım falan sanki telefon çalmış gibi, efendim dedim. yeni kalktım oğlum gelicem birazdan, duş falan almam lazım, saçlarım berbat dedim. 7. caddenin orda buluşuruz işte, kızlar kaçta gelcek falan dedim,biraz bekledim, yapma ya ee? dedim. sanki çok önemli bişey konuşuyomuş gibi.. son kıkırdama seslerinide duyduktan sonra girdim apartmana.. moralim bozuldu akşam akşam tabi.. neyse biraz önce marketten gelirken gördüm birini, tabi saçlarım falan açık. prince of persia'nın gölgesi halindeyim. biliyosun ben benzemiyorum ama gölgem benziyo :D ağır ama emin adımlarla geçtim önünden hatunun bu müzik eşliğinde http://fizy.com/#s/12b7u4 ego tatmini yaptm akşam akşam :D

Hiç yorum yok: