4 Ocak 2012 Çarşamba

On saniye önce laf atılmış kız psikolojisi

"On saniye önce laf atılmış kız psikolojisi" diye bişey var lan. kendisini güvende hissettiği bi yere gidene kadar yolda gördüğü her erkek, potansiyel sapık. yürüyüşü, bakışları değişiyo falan.. tamam hepimiz aynı bokun laciverti olabiliriz ama o kadarda değiliz, yani ben değilim en azından.. valla.. :melek

mezunken gittiğim dersaneye yüksel caddesinden gidiliyodu, dersaneden çıktım eve gidiyorum gecenin bi körü.. 20metre kadar önümde de bi kız yürüyo.. kıza laf attı iki çocuk, bi kaç metre yanında yürüdüler, sonra gittiler. çocuklar gitti ben kaldım.. kız arkasını dönüp tip tip bakmaya başladı bana. direk damgayı yedim anlıcağın.. "lan ben onlar gibi değilim" dercesine hareketler yapmaya çalışıyorum, olmuyo. nası rahatsız oldum anlatamam.. dedim bari önüne geçeyim de anlasın.. ben hızlandım, kız hızlandı, ben daha da hızlandım, kız daha da hızlandı.. öyle bi konuma geldik ki, bildiğin peşinden koşuyorum kızın.. kendimden tiksindim yemin ederim..

neyse anlatmak istediğim şuydu; sonra düşündüm, neden bilmiyorum ama yolda gördüğüm hiç tanımadığım insanlara kötü niyetli olmadığımı anlatmaya çalışıyorum. çok sık yapıyorum bunu istemsiz bi şekilde.. daha önce hiç görmediğim, muhtemelen bi daha da görmeyeceğim insanlardan puan toplamaya çalışıyorum. 1000 puana ulaşınca tank kazanamasamda belki bi gün bi kız çıkar ve; "o zaman dikkat burada puan çok, bil bakalım sana puanım kaç, BAK!" der..

umut fakirin ekmeği olum, koskoca twitter ın CEO bile olsan umudunu yitirmeyeceksin. "belki bi iş çıkar" http://twitpic.com/820d71 .. bu arada ( https://twitter.com/#!/jack ) @jack, yaban çakalımısın acaba? http://www.youtube.com/watch?v=Mmtz_Pj8nbs

Hiç yorum yok: